FAQ

Voor alle inschrijvers geldt dat het keycord met plastic hoesje op de eerste wandeldag voor de scanpost wordt uitgereikt. 
Als je het kaartje langs de lijntjes uitknipt past het precies in het hoesje.

Mocht het regenachtig weer zijn, kun je het hoesje met doorzichtig plakband dichtplakken, zodat er geen water in kan komen.
Als vóóraf de organisatie hierin is gekend, kan hiermee rekening worden gehouden.
De eerste wandelaar (die waarschijnlijk digitaal gaat betalen) kan op zijn inschrijfformulier max. 9 gezinsleden inschrijven.
Voor elke wandelaar wordt nadien een eigen E-ticket per e-mail verzonden waarmee hij gescand wordt bij vertrek en binnenkomst.
Deze kan alleen worden opgehaald bij de finish op de 4e dag. Tegen inlevering van de startkaart - met daarop het gevraagde cijfer - wordt de medaille uitgereikt.

Dus niet vergeten!

Als je niet aanwezig kunt zijn op de laatste avond kun je contact opnemen via info@avondvierdaagsevlijmen.nl
Helaas is dat niet mogelijk.
Op de eerste wandeldag van de avondvierdaagse moeten wij het benodigd aantal medailles per nummer opgeven aan de Koninklijke WandelBond Nederland (KWBN). Dit doen we a.d.h.v. de informatie die de wandelaars hebben opgegeven.
Heb je een foute opgave gedaan, dan kun je die niet omruilen. Dat zou n.l. betekenen dat iemand anders zijn aangevraagde medaille NIET zou krijgen.
De organisatie heeft GEEN voorraad losse medailles.

Dus geef goed aan, voor de hoeveelste keer je dit jaar de avondvierdaagse loopt.

De inlogoptie boven aan elke pagina is op dit moment nog alleen voor de webmaster.
Het is dus niet mogelijk om iets te wijzigen in je opgegeven gegevens.
Wil je iets veranderen, stuur een mailtje naar de webmaster: info@avondvierdaagsevlijmen.nl
Terug naar boven